بامن

این جوری کنار منی

بامن

این جوری کنار منی

پیام های کوتاه
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۴ , ۱۲:۱۸
    سلام
  • ۱ فروردين ۹۴ , ۰۹:۵۷
    سال 94
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۲۲
    .=|

1استادخوب

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ

وقتی درکناربقیه بچه هایی که دارن مثل من درس میخونن قرارمیگیرم؛میبینم که همشون دارن همپای1استادخوب جلومیرن،1استادی که همش باهاشونه وحوصلشونوداره وباصبروحوصله پای حرفاشون میشینه ومشکلات درسی واین بازه رو واسشون حل میکنه1استادکه... .بعدکه به خودم نگاه میکنم میبینم همچین استادوراهنمایی کنارم نیست که باهام جلوبیادوکمکم کنه.بعدبه خودم حق میدم که الان ایطوری باشم.ولی خیلی وقتابهشون حسودیم میشه که1استادخوب دارن امامن...:-)به نظرم اگ1استادم داشتم ک فقط هرچندوقت1باروضع درسیمومیپرسیدخوب بود؛همینشم خوبه.ولی مث اینک من لیاقتشوندارم:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۴
zahra :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی