بامن

این جوری کنار منی

بامن

این جوری کنار منی

پیام های کوتاه
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۴ , ۱۲:۱۸
    سلام
  • ۱ فروردين ۹۴ , ۰۹:۵۷
    سال 94
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۲۲
    .=|

تقصیرمنه مثل همیشه قبول دارم

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ
اگه من واسه رسیدن به این چیزه مسخره که خودم اونو1هدف خفن میدونستم؛به خاطرخودخواهی ابلهانه ومسخرم؛خانوادروبه دوقسمت تقسیم نمیکردم:(الان خانواده به این نقطه نمیرسیدن:(مامانوبابا به این نقطه نمیریسیدن:(خدایامن غلط کردم:(من خودخواهم میدونم:(التماس:(فقط این1بار رحم کن:(((((
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۸
zahra :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی